Thursday, August 28, 2008

ReUnion X MRSM YT Dungun

Assalamualaikum WBT

Hujung minggu lepas, aku gerak ke Armcorp Mall, Petaling Jaya. Tapi aku bukan nak pegi mall tu, tapi A&W dekat-dekat c2. Ada reunion tu . 

Penganjur program kali ini ialah en ezaime arif (jemi) ngan saiful azzam (sepu). Ari tu aku gerak lambat, saje malas nak g awal-awal. enjoying my holiday. Tapi rupa-rupanya aku silap perkiraan, kalu pegi sorang memang aku leh gerak pantas, tapi kalu dah gerak ramai-ramai mmg sangkut. Aku gerak ngan Duang dari Cyber. Kol 11 pagi. 

Tapi aku singgah kejap kat jalan pasar beli barang elektronik nak wat assemen. Nasib pulak agak malang, dengan hujan yang agak-agak malu nak turun dan asyik terlepas train, maka aku terpaksa munggunakan kudrat Usain Bolt (3 rekod dunia Olimpik Beijing), lari laju-laju tapi tak berapa nak laju. Pancit beb.

Pepehal pon, akhirnya aku sampai la jugak kat A&W tu. Tapi agak lewat. Cam VIP laks. Ha3. Sori sepu. 

Best gler. Ramai jugak yang dtg. Dalam 30 orang. Ada lagi yang dekat-dekat x dpt nak dtg sbb ada hal masing-masing. Xpe2. Penganjur kata nak wat lagik :D. Sume orang da berubah tapi rupa sama je. Maybe lama x jumpa kot. But to me, they are the same, as i left them before.

Borak-borak. Rasa cam kejap je. Membe aku pulak da panas dah katanya. Aku tanya naper, rupanya dia XXXXX lagi. Banyak gler cter diaorg nih.

Pastu tyme part nak balik ni yang aku lemah ni. X banjir pon. Jangan risau. Tapi agak-agak sengal la kan. Dah 15 kali asyik 'bereh' je. Tapi x gerak-gerak jugak. Sayang kot. X puas jumpa. Har3. Nnt kte jumpa lagi eyh. :D

















4 comments:

ima said...

jelesnyer.....
rugi xg ari tu...huhu

AKU said...

ima....

mmg rugi.... xpe2... len kali join eyh

Farhan said...

haha..muka lain skit belake le ni
tp perangai sama lg kot mcm 6 thn lalu..

yg laki alhamdulillah aku knl belake lg..yg puan 2-3 org je yg kenal..kena refresh blk memori ni

AKU said...

encek farhan... orang jauh :D

meme muko pong tambah janggut & misai jah... jerawat koho sikit... tapi ado sore tu meme beruboh teruh... he3..

meme keno refresh... nnt ada reunion lagi... jgn x mari pulok :P