Monday, November 17, 2008

Self Titled

Assalamualaikum WBT

Opppsss. Salah orang seberang pulau boleh nampak, salah sendiri depan mata pon terkial-kial nak ngaku. Asyik nak cari salah orang je... carilah kebaikan orang tu... kan lebih baik dan bermanfaat dari dok menambah busuk di hati (refer ke posting Pisang Dan Hati) ye... renung-renungkan dannnnnn selamat beramal :)


Nota kaki: Baru pulang dari desa...

2 comments:

Anonymous said...

agak2 sape tu eh? asal ko x bg direct je kat orang tu kan senang raje. hehe. jadi batu api plak aku ni....

haih kepada sape yang raje maksudkan tu, muhasabahla diri. buang yang keruh ambil yang jernih la. x de manusia yang pefect kat dunie ni. semue buat silap.

yang inginkan kedamaian,
hamba Allah

fauzan said...

xdelah... aku bagi renunga utk semua... mgkn aku jugak kot... muahahahaha