Thursday, April 2, 2009

New April

Assalamualaikum WBT

Balik2 je lepas cuti, midterm exam dah menunggu dengan tak sabarnya. Tapi aku cool je. Sampai je kat KL, sempat lagi aku ikut abang aku dan isterinya pegi rumah mak cik-mak cik aku kat Senawang ngan Salak Tinggi. Nasib baik laa abang aku ajak... kalau tak, tak tahu la brape tahun lagi aku nak sampai umah diaorang. Siap kena lempang2 lagi kat mak cik-mak cik aku sebab da lama x jumpa. Seharian berjalan, penat wooo... dah laa baru sampai KL. Ntah mimpi apa ntah, driver bas tu bawak laju gler, sampai kat Pudu kol 4.30 pagi. Tron bas macam orang tak betul, mana nak betul kepala aku, tido pon x sempat dah sampai. Melanga je lah aku kat Pudu menunggu tren beroperasi kol 6 pagi. Kat surau Pudu tu plak, x leh nak landing sebab ramai orang terbengkalai kat situ. Huuu...

Ari Rabu malam ngan khamis pagi tadi pulak ada midterm. Naik berasap kepala aku. Alhamdullilah. Leh la jawab (kot). Tak pelah, tggu jelah keputusannya ye. Korang doa-doakan aku ye :D.
Esok ada pulak Kuiz. Sabtu ngan Ahad plak kursus kawen. Isnin plak midterm Advance Microprocessor yakni subject yang mana kuliahnya akan aku tiduri. Pecahhhh gear box aku. Wahaha.

Pastu da kena setat wat assignment plaks... satu haram x de idea nak wat nih... Kemarilah oh idea...

Ok lah, aku nak rehat jap, pastu nak setadi pulak. Doakan aku yerk.

0 comments: