Monday, August 10, 2009

Maryamah Karpov : Mimpi - mimpi Lintang

Asslamualaikum WBT


Tidak sia-sia menunggu novel ini menjengah lewat kamarku. Membacanya ketika mahu tidur, membawa roh aku terus ke alam penulis. Menikmati novel ini selama mungkin seperti menghirup teh Cameron Highland di petang hujan. Menghadamnya. Nikmatnya ajaib. Alaminya sendiri dengan membacanya. Ingat, nikmatinya.

p/s: Kalau nak baca, leh pinjam. Kalau sudah baca, kongsi la pandangan anda yerp :D

12 comments:

aNfaLafNa said...

best x?

fauzan said...

best2... citer dia penuh dgn kejutan :D sila la baca ye :)

nik said...

kejutan yer??
sy mau jugak!!
ari tuh org tu kata nak post :P
kan anfal kan :d

fauzan said...

yupzz... kena baca sendiri ye :P ta mau cter.
kena pos ke? dtg amik ta leh? :))

Anonymous said...

alaaa..sy pun nak gak..leh tak abe je..heheh..:D


~mmmeeeooowww~

fauzan said...

ko baca novel gak ke? kata jiwa kental :P

mbbeeekkkkk

aNfaLafNa said...

haah nik.arituh raja ckp nk post.
raja cpt post!nnt nik ley bace.pastuh anfal lak :D

fauzan said...

ha3...gelojoh la korang... kan3 :P
nnt raja pos yer :)

aNfaLafNa said...

heh!mane ade.cume kitaorg x sabar je nk tau kejutan dlm n0vel nih.
kan nik kan?

p/s:oh rindu kamu nik!;)

fauzan said...

ha3... sabar2... bawak bertenang ye sekalian orang kampung :P Nanti tok ketua poskan ye anak-anak

p/s: nik je ke? :))

aNfaLafNa said...

hahaha

p/s:ye la.nik je.td dh nmpk org tuh :p

fauzan said...

:D

p/s: huu~~ yelah. Sabar la ye. Da nak abes sem 1 dah :)