Thursday, December 24, 2009

Fantasy

Assalamualaikum WBT

Dah la nama blog Sang Pemimpi, pastu tajuk entry Fantasy2 pulak. Kuat btol aku berangan neyh. Tapi xpe. Oleh kerana aku sudah abes exam dan tgh duduk goyang lutut [tak berapa nak goyang sebenarnya, sebab kena buat fyp], aku nak melalut sket ah kat blog aku neyh. Jangan marah aaa [nnt kena jual]. Al kisahnya, aku bangun la dipagi hari, yakni pada hari telah habis exam. Dengan rasa malas-malas [aku rasa sebab hari tu Hari Malas Sedunia kot], aku pon bukak la Fantasy Premier League. Seronok main menda ni. Korang cuba la [klik sini]. Rupa-rupanya aku terpilih untuk main cup. Hanya 1 juta++ daripada 2 juta++ pemain sahaja yang dipilih dari seluruh planet marikh dunia. Rupa-rupanya minggu lepas aku dah start dah. Tak perasan pon. Lawan orang Malaysia gak. Nama team dia ManU_pdrm kot. Dan aku beroleh kemenangan pertama. Ngee. Dah la dengan penyokong ManU. Lagi la aku syuke (^0^)v.

Round minggu ni aku kena lawan pemain dari Wales, nama team dia bukan cinta biasa Nasty's Kop. Penyokong Liverpool lak.

Dan mengikut statistik. Nasib aku memang tak baik ah kan. Dia no 1 kot setiap league yang dia join. Aku punya kedudukan agak banyak angka la kan. Takpe, kita tengok points minggu neyh. Pantang Melayu berundur sebelum kalah =)

4 comments:

aMeL said...

hoo~ aktif lagi ko dgn mende ni yeh? aku yakin ko boleh Raja!!

tapi aku sokong Nasty's Kop. sebab dia sokong Liverpool macam aku jugak! heheh!

jangan mara aaa, nanti kene jual. :P

fauzan said...

mesti lew. ko main x?

ada ke ko sokong nasty kop, dimana semangat setiakawan mu? di mana janji janji manis mu dulu? sanggup kau tinggal kan daku demi dia. [teremo la pulak =p]

aNfaLafNa said...

adek anfal gler game nie :p
pg ptg siang mlm maen bola.aduyai~

fauzan said...

haa... cantek r tuh. leh wat geng.
nges3 =)