Wednesday, March 3, 2010

Buku Berpesta Lagi!

Assalamualaikum WBT

Kena mula simpan duit dah =)
Klik banner untuk lebih info. Gambar ini je yang ada buat masa sekarang.



DAN, YANG TERBAEK DARI LADANG ADALAH.....
Ada kupon diskaun dari PTS. Klik jangan tak klik.


Jumpa kami di sana!

8 comments:

~mIsS_p00h~ said...

Mesti kumpul dari 1 March 2010!~ :D
Selamat berpesta buku nnt! hehe..

fauzan said...

kumpul2 =)
eleh. macam akak tak nak pegi la kan =P

~mIsS_p00h~ said...

Ihiks~
Mane leh tak pegi! dh smgt wt reminder kt bl0g lagi~ sdg bkira-kira dgn smgt waja buku ape nk angkut this yr! Heee...

fauzan said...

haa. bagus tu. =)
akak ada nak rekemen buku kat sy x?

nik said...

awk punya coupon link broken daaa...x der pon :P

fauzan said...

ye ke nik. xpe2. klik je banner PTS. nnt blh jmpa pny kat website tu =)

aMeL said...

ko borong buku ape raje?
best tak??

p/s: eh, sejak bile ko rajin baca buku nie?

fauzan said...

tak pegi pon... sengkek kot.hak3 =D

p/s: aku mmg rajin membaca. sejak2 sengkek ni aku baca ebook je =P