Wednesday, August 25, 2010

Buku Free Dan Brown

Assalamualaikum WBT

Korang baca tajuk pon mesti da paham kan =P. Ni la bukunya. Hee


Aku ni bukan lah peminat tegar buku-buku berbahasa inggeris, tapi aku ni peminat setia cerita omputeh =p. Buku ni merupakan hadiah dari MPH sempena pelancaran buku ni kat Malaysia. Kalau kat oversea memang buku ni topseller.

Aku tertengok peraduan buku ni kat suratkhabar (free) Malay Mail. Oleh kerana aku sangap tak de buat apa-apa kat ofis, aku pon mula la decrypt abjad yang dia bagi tu. Dan aku dapat selesaikannya. hehehe. Dengan harapan yang tak berapa menggunung, aku pon anta la melalui emel. Then 5 hari kemuadian, buku tu pon sampai kat umah. Hehehe. Kiranya ni kali kedua la aku menang buku free. Alhamdullilah.

Oleh kerana aku memang tak de bajet untuk beli buku sekarang, jadi aku amatlah gembira dan bersyukur dapat hadiah ni. Rasa rindu yang membuak-buak kat bau kertas buku. Hee.

Kalau korang bosan tak wat apa-apa kan, apa kata korang masuk peraduan-peraduan yang ada tu. Untung-untung menang =).

Sekian saja.

3 comments:

nik said...

berlagak, riak dan menunjuk2 tuh sifat mazmumah.
lagi2 di bulan puasa ini
x baik
insaf3

fauzan said...

alamak. tu kira berlagak eyh. Astaghfirullah. Kembalilah ke jalan yang benar.

Dah insaf dah ~

nik said...

sudah update~~bacalaa baca laaa