Monday, November 1, 2010

teringat dulu-dulu

assalamualaikum wbt

Tadi aku bangun awal. Dalam pukol 9 pagi camtu. Itu sudah cukup bagus untuk pelajar yg ambil satu subjek je sem ni. :wala: Pastu macam biasa, aku akan bukak FB. Terbengkalai lah hasrat aku nak mandi pagi untuk kesekian kalinya.:tsk: Sedang elok pulak recent news dia plak tunjuk gambar Binding Camp budak-budak SRM. Lantas, tanpa membuang masa, aku teringat kenangan enem (bahasa Jawa untuk enam) tahun aku kat MMU.

Banyak jugak menda-menda yang mendatangkan faedah yang aku join dulu-dulu. Tapi aku paling suka program outdoor. Kalu program indoor, maka aku akan cuba untuk join team teknikal dan taktikal. kadang-kadang team masak atau main pondok-pondok pon bole:inlove:


Tapi apa aku nak pesan kat budak-budak (kalau ada yg baca blog aku la), kalau boleh jangan la biarkan keseronokkan tu sementara je, jadikan ia sesuatu yang akan diingati dan dikenang bila dah tua macam aku ni :okay:

2 comments:

Al said...

kenangan demi kenangan
mbuat diri rasa smakin tua
haha

fauzan said...

ha3. kemah molek demo ali. terigt ko mara pc ko? =D