Monday, November 15, 2010

Profile

Assalamualaikum WBT

Bosan. Padahal 'Lab Report DSP' aku dah meronta-ronta minta disiapkan. Minta maaf la yer, tengah malas. Aku pun ambil keputusan untuk buat kerja yang aku paling suka sekarang ni iaitu, 'stalk status Facebook' dengan 'Blogwalking'. Kemudian aku terbaca pasal profil diri ikut tarikh lahir atau zodiak. Aku tak percaya benda tahyul ni. Tapi aku post sebab naktahu pendapat korang. He3.

Ini hanya untuk budak-budak lahir tarkh 1 hingga 14 September je ye. Kalau nak tahu yang lain, sila klik disini.

You symbolize a very happy-go-lucky approach in life. Whatever the surroundings may be, grim or cheerful, you remain unaffected. In fact, you spread cheer wherever you go. You are the leader of your group of friends and good at consoling people in their times of need. You dislike hypocrisy and tend to shirk away from hypocrites. They can never be in your good books, no matter what. You are very methodical and organized in your work. No amount of mess, hence, can ever encompass you. Beware; it is easy for you to fall in love….

Agak-agak korang, sama tak dengan aku? komen sket.

0 comments: