Tuesday, November 23, 2010

Raja Nurliyana Raudhah

Assalamualaikum WBT

Aku buat posting ni khas untuk anak saudara pertama aku, Raja Nurliyana Raudhah Bt Raja Firdaus. Yana lahir satu hari lewat dari tarikh lahir aku, 12 September. Tanda-tanda dia akan jadi anak saudara kesayangan pak ngah dia. He3. Kecomelan dia? Tak perlu aku cakap, korang tengok lah sendiri kat gambar ni. Eksklusif aku ambil dari Facebook abang aku untuk tatapan korang.


Nampak garang je kan, tapi ujian yang Yana lalui, tak pernah terbayang oleh aku. Jantung berlubang. Yana sangat suka ditatang, menangis ketika keadaan yang sejuk dan lapar. Barangkali Yana menahan sakit, namun tak mampu diungkap seperti kita. Semoga Allah membri kekuatan kepada Yana dan mereka-mereka disekeliling Yana. Kerana Allah itu Maha Adil. DIA memberi ujian yang selayaknya untuk hamba-NYA.

Ketika ini aku hanya mampu berdoa untuk kesejahteraan Yana. Aku juga mengharapkan doa kalian agar semuanya selamat. InsyaAllah.

4 comments:

hanani said...

comel sgt2 yana. hani rs sebak bile tgk gmbr dia ni. hani doakn dia cpt smbuh. insyaALLAH. geram nk cium2 dia. hehe

fauzan said...

sama-sama kita doa ye. Nnt kalau datuk yana nak bwk g jalan-jalan kat umah kawan baik dia, iaitu en sowi, ada la peluang tu =))

Gee said...

tak jupe lagi yana.. cpt sembuh ye yana. insyaAllah..

fauzan said...

InsyaAllah. Dia dah kuar ICU ke wad biasa. nnt boleh la g melawat ye. tp tepon ayah dia dlu. ye