Friday, November 5, 2010

Warga Asing Melimpah Ruah

Assalamualaikum WBT

Hari ni aku amatlah bosan. Dok kat bilik tengok internet, pastu internet tengok aku pastu blogger-emoticon.blogspot.com. Jadi aku pun bukalah Harian Metro Online. Saje nak memenuhi kehendak membaca aku blogger-emoticon.blogspot.com. Hehehe. Pastu aku terbaca berita pasal warga Iran mati sebab telan syabu. Aku tak kesian langsung dengan diaorang ni, bahkan aku bengang blogger-emoticon.blogspot.com.

Aku tengok warga-warga asing ni dah semakin membiak di sini. Bukan aku nak menidakkan hak diaorang untuk melancong di negara Malaysia yang aman damai ni, tapi aku bengang bila diaorang datang bawak dadah. Cukup-cukup dah la dengan makmal dadah kat Malaysia ni. Tak payah nak import eksport pon.

Pastu ada pulak, yang bijak pandai kat Parlimen tu cadang nak bagi kerakyatan kat pelajar-pelajar warga asing nih. Aku pelik banyak dengan cadangan ini. blogger-emoticon.blogspot.com Takde pekdah langsung kot.

Aku harap pihak kerajaan amik port pasal keluar masuk warga asing nih, sebelum terlambat. Sekian.

0 comments: