Wednesday, January 19, 2011

Buku Pasport

Assalamualaikum WBT

Gua kolek-kolek laci, kasi kemas sikit. Memang budaya pembersih ni dah sebati dengan jiwa gua. Tiba-tiba gua terpandang buku merah bertulis 'Pasport Malaysia'. Baru ada satu stamp yakni semasa gua berkunjung ke Singapore untuk majlis nikah kahwin sepupu gua pada tahun 2009.

Ini tak boleh jadi ni, mana baloi bayar Rm300 baru sekali guna. Gua bukak CIMBCLICKS nak tengok baki akaun sambil menaruh harapan nak melencong ke Australia. Hampa. Gua akan bingkai elok-elok pasport tu.

4 comments:

: : F U A I : : said...

alaa..baru je cam nak berangan gi sana dgn spupu2..hampa -_-

fauzan said...

ha3. jgn la hampa. dgr kata gaji cikgu boleh tahan. takkan xleh sponsor kut =D

: : F U A I : : said...

ha.ha..iyolah sgt..ada gaji pun kena menyimpan gak utk melancong ke ausie..

fauzan said...

hah! ok gak tuh. menyimpan utk oje skali. muahahahaha >=)