Tuesday, February 8, 2011

Kasut Bemulut Buaya

Assalamualaikum WBT

Oleh kerana gua beli kasut Adidas F30 'ciplak' kat Uptown Shah Alam makanya, tak sampai setahun, kasut tu dah bermulut buaya kat depan.


Kasut bermulut buaya ni amat mengganggu permainan gua ala-ala 'Xavi of Barcelona'. Gua tak dapat lakukan hantaran-hantaran tepat yang biasa gua buat. 'Through pass' yang menjadi 'trademark' gua juga tak mampu dilakukan. Namun berbekalkan semangat perjuangan harmoni (pinjam tagline Zack), gua cuba juga membuat hantaran-hantaran cantik kepada 'teammate' gua walaupun ia menyebabkan gua sakit pinggang dan belakang.

11 September (baca: ESOK) ialah hari lahir gua. Ada sape-sape nak hadiahkan kasut ni?

'ADIDAS SALA'

4 comments:

: : F U A I : : said...

apasal 11 september?

fauzan said...

-11 September (baca: ESOK)-

11 Sept hari jadi oje, tapi sebab lmbt lagi, jadi letak kurungan tu (esok).

Jadi kiranya esok 11 Sept. Dapat la kasut sempena besday. ha3

p/s: oje pon xphm dah. argh

nik said...

banyak laa kamu nyer 11 september hari ni. :P

nnt gam ngan gam cam buaya. haha

fauzan said...

ala... buat2 la 11 hb hari ni. dapat kasut baru.

gam xde. salotape ada la (T_T)