Thursday, March 24, 2011

Aku Hilang Waras

Assalamualaikum WBT

Gua punya panas hati ni, dah tahap mendidih-didih dah. Apa ke hal nya? Aku baru tahu 1 April, MM& ada midterm break. Hari ni dah 24 March. Lu orang nampak tak situasi dia? Tak nampak? Biar gua cakap kasi jelas pada mata hati lu orang.

Bila menghampiri midterm break, bermakna gua dah menunggu untuk keputusan akhir dan 'completion letter' selama hampir separuh semester.

Hilang akal ke apa? Lama betul gua tunggu. Gua sabar je beb. Tapi gua punya kesabaran dah makin tipis. Jangan la pihak berwajib tu tunggu aku hilang kewarasan akal baru menggelabah nak buat kerje. Pecah jugak cermin kaunter tu kang.

Mintak maaf pembaca sekalian, gua punya kesabaran tak banyak macam Datuk Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail.

6 comments:

niksan said...

Salam,

Awk kne push admin FOE tuh. Ckp ni urgent matter ada interview keje, YTM nk sme. Huhu. Cerita je. :D

Chill~!

Mana kan sama ngan Wan Azizah, dia perempuan. Tahap sabar perempuan lg tinggi da lelaki. Kot. Hehe

fauzan said...

salam.

susah la camni kan. asyik nak kena push baru nak bwat keje. hadoi yai. macam mana la mm@ blh dapat no 7 ni. pelik tol.

ye ke pompuan lagi sabar dari lelaki? =p

niksan said...

Salam,

Entahla dieorg. Sy pun pelik cemana MMU dapat no 7. Ops! Tertulis nama penuh plak. Hehe

Ye kot. :P Tp sy terkecuali lah~!

fauzan said...

salam.

opsss. terlebih sudah. kena tangkap IS@ nnt. haa =D. memburukkan nama uni sndr =))

awak terkecuali dari golongan org yg banyak sabar ke?=P

aMeL said...

kite bako (FOE) je!

aku FET~ kakak2 FET sume rajin buat keje... Alhamdulillah

fauzan said...

kalu kite bakor, dengan gua pny completion letter skali tebako. Tak selesai jugak masalah gua.

ye ke akak FET rajin? =p