Thursday, March 17, 2011

Malas-Malas

Assalamualaikum WBT

Gua rasa blog gua ni dah tak laju dah 'update' macam dulu. Nak katakan gua ni sibuk, gua sekarang ni adalah penganggur berijazah. Gua pon tak paham kenapakah gua tak 'update' blog ni. Barangkali gua tengah seronok bermalas-malasan.

Dalam gua dok seronok bermalas-malasan tu, gua terpikir jugak hendak melencong ke tempat-tempat yang membolehkan gua bermalas-malasan secara maximum. Gua ada terpikir nak pegi melencong kat London, Paris, New York (macam iklan Dunhill je). Gua ada jugak terpikir nak pergi yang dekat-dekat sket macam kat pulau-pulau di Malaysia nih. Tapi bila mengenangkan bajet yang tak brape nak 'supportive', gua lupakan jelah angan-angan Mat Jenin tuh.

Sekarang ni, gua nak tanya lu orang ada cadangan tak pasal aktiviti outdoor yang gua boleh folow tanpa menelan kos yang tinggi?

4 comments:

Anonymous said...

jom g bercuti umah gua ja bro..haha..


~mmmeeeooowww~

fauzan said...

kan dah g berccuti ngan ko mggu lepas. huu. ni keje ke tak ni? adoyai

Farhan said...

panjat gunung la boh

fauzan said...

naik doh gunung 2mggu lepah. nok carik air terjun kalu buleh =)