Tuesday, March 22, 2011

Video DSAI Dengan Mak Nyah (pulak)

Assalamualaikum WBT

Gua ni bukan kaki fitnah. Gua tak suka langsung fitnah memfitnah ni. Berdosa BESAR. Tapi gua rasa gua akan percaya berita ni.

Lu orang sila tekan link ini [milosuam.blogspot] dan baca.

Lu orang nak percaya tak? Gua percaya sebab yang hantar email tu bersungguh-sungguh cakap dia ada video tu. Gua tak sabar nak menunggu kemunculan video DSAI dengan PELACUR CHINA dan video DSAI dengan MAK NYAH THAILAND.

Gua bukan sokong sangat DSAI. Tapi cara pihak-pihak menjatuhkan DSAI tu membuatkan aku makin percaya DSAI tidak bersalah. Ironik kan? DSAI dengan lelaki, dengan pelacur pompuan, dengan mak nyah transeksual pulak.

Gua rasa dekat-dekat PRU nanti ada lagi video DSAI nih. Dengan binatang pulak agaknya?

7 comments:

: : F U A I : : said...

layout baru nampak :P

: : F U A I : : said...

layout baru nampak :P

fauzan said...

yupzzzz. you like it? =)

: : F U A I : : said...

likeeee :P

fauzan said...

ha3. panjanggggggnya eeeee dia =))

niksan said...

Kesian die. >,<

fauzan said...

yup. walau apa pon yang dia buat, jahat mana pon dia, rasanya tak patut dia dimalukan sampai begitu rupa.