Saturday, March 19, 2011

Video Yang Patut Di Tengok Dan Di Ulang Tengok

Assalamualaikum WBT

Tengah-tengah bosan, gua teringat satu 'motivational' video yang gua pernah tengok 2 tahun lepas. Gua tengok balik video ni ditemani hujan. Lantas gua terfikir, betapa gua tidak mensyukuri nikmat Allah SWT.

Mungkin selama ni gua selalu cakap perkataan syukur atau 'alhamdullilah' tetapi gua rasa 24 tahun ni gua gagal memahami maksud sebenar syukur. Tengok la video ni. Kalau lepas tengok video ni, lu orang tak meremang bulu roma, tak tersentuh hati dan masih lagi tak rasa bersyukur. Maka, hati lu orang ada masalah.



Gua berdoa dan berharap, gua akan jadi orang yang lebih bersyukur dan orang yang tak akan berputus harapan. Amin.

2 comments:

karimdaud said...

best seyh post ko nie raje
seb baek wa x menitis air mate dpn adik wa td

truly
karimdaud

fauzan said...

gua share apa yang boleh =).
apa kata lu ajak adik lu tengok skali, pastu menitis air mata sama2.
bernas tak?

sincerely,
author