Wednesday, April 13, 2011

Keje Apa?

Assalamualaikum WBT

Sekarang ni gua memang merindui nikmat internet 100Mbps. Tapi akhirnya dapat jugak gua online. Gua bersyukur walaupun konetion macam kura-kura kena tembak kakinya.

Sekali sekala gua online ni, gua amik time untuk usha-usha blog dengan status facebook membe-membe. Ramai dah jugak yang nak kahwin ye. Maklum sajalah dah setahun bekerja. Ada kereta. Ada jugak yang dah ada rumah. Mantap. Sedangkan gua baru je memulakan langkah alam dewasa. Cewah. Tak pelah mungkin rezeki gua lambat sket.

Sedang gua menganggur ni, gua sedang usahakan sesuatu. Tapi progressnya sangat lembab. Gua ingat kena speed up sket buat keje ni.

Keje apa lu orang tak yah teka. Sebab memang gua takkan bagi jawapan. Lu orang berdoa jelah, moga-moga gua terbuka hati nak bagi tahu suatu hari nanti. Cewah


1 comments:

: : F U A I : : said...

nak tanya jugak..kerja apa? :P