Friday, May 20, 2011

0 Comments
Posted in Arrangement, Art, Business

Tak Keruan

Assalamualaikum WBT

Semenjak gua duduk rumah ni. Hidup gua jadi tidak keruan. Semuanya sebab internet. Kat Changlun, broadband lembab tahap siput babi tua yang tunggu masa nak kena lenyek dengan lori balak punya lembab.

Oleh kerana ketiadaan internet yang menjadi sumber pengetahuan, maka gua terpaksa beralih arah kembali kepada TV dan suratkhabar.

Ok. TV gua tengok berita AWANI dan channel selain RTM. Suratkhabar pulak gua baca dari belakang ke depan, stail jawi (padahal meyampah dengan bahagian politik).

Seriau juga gua tengok politik kat TV. Tak pelik lah kalau orang muda tak nak jadi ahli politik.

Monday, May 16, 2011

0 Comments
Posted in Arrangement, Art, Business

Oh! Internet.....

Assalamualaikum WBT

Gua tulis ni sambil layan air kopi kedai CKopitiam (tuan kedai kalau baca sila bagi komisyen sebab tolong promote). Nampak sangat gua ni sangap internet sampaikan terpaksa layan di kedai kopitiam. Keje-keje membazir wang dan masa ni perlu dihentikan segera, tapi apakan daya. Dimana janji-janji mahu pasang wifi di setiap daerah?. Oh! internet.....

Gua berenti disini sebab bateri dah abes. Argh!

Tuesday, May 3, 2011

0 Comments
Posted in Arrangement, Art, Business

Update Ringkas

Assalamulaikum WBT

Dah lama gua tak update blog ni. Itu je yg gua akan tulis =)