Wednesday, January 4, 2012

Jom Ke Sekolah


Jom ke sekolah. Perkara yang amat gua tunggu antaranya adalah dapat buku tulis baru. Bau dia sedap. Boleh membawak gian. Bila dapat buku tulis baru, mesti gua tulis nama cepat-cepat, takut kawan-kawan rembat.

Biasa buku dulu-dulu ada 3 kolum kena isi...

Nama:..............................................................
Tahun:.............................................................
Perkara:..........................................................

Gua tulis nama gua cantik-cantik, secantik tuan empunya badan. Siap!

Oleh kerana tak tahu buku tu nak pakai untuk subjek apa, jadi gua biarkan bab Perkara: tu kosong dulu. Kadang-kadang buat conteng bila cikgu keluar pegi mesyuarat tergempar.

Part Tahun gua pikir lama. Keliru. Nak tulis yang mana... i) Tahun: 2 Amanah atau ii) Tahun: 1997

Kepeningan bahagian itu membawak kepada sampai aku UPSR.

Lu orang tulis apa?

0 comments: